8 jun 2013

Summer + Party

I happen to be a super fan of parties and an even bigger fan of summer. Put those two together and I am absolutely in love!! So, today, I thought I could give a little taste of what a good summer party should look like. I am still in exams, so this post will mostly be for me, to bring my hopes up and to remember myself what comes after exams. I CAN'T WAIT!! 

Resulta que soy una súper fan de las fiestas y aun más fan del verano. Si encima unes esas dos cosas ya me vuelto loca!! Así que hoy, he pensado que podría darnos a todos un poquito de sabor de verano. Como yo sigo de exámenes, esta entrada va principalmente dirigida a mi, para subirme los ánimos y sobretodo para recordarme lo que viene después de los exámenes. ¡¡QUÉ GANAS TENGO!!









Source: Pinterest

No hay comentarios:

Publicar un comentario